Dönem
: 21 Yasama Yılı : 3
T.B.M.M. (S. Sayısı : 575)
Karabük
Milletvekili Mustafa Eren’in, Yükseköğretim Kurumları Teşkilâtı Hakkında 41
Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Değiştirilerek Kabulüne Dair 2809 Sayılı Kanuna
Bir Madde Eklenmesi Hakkında Kanun Teklifi ve İçtüzüğün 37 nci Maddesine Göre
Doğrudan Gündeme
Alınmasına
İlişkin Önergesi (2/506)
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ BAŞKANLIĞINA
Yükseköğretim Kurumları Teşkilâtı Hakkında 41 Sayılı
Kanun Hükmünde Kararnamenin Değiştirilerek Kabulüne Dair 2809 Sayılı Kanuna
Bazı Maddeler Eklenmesi Hakkında Kanun Teklifinin, İçtüzüğün 37 nci Maddesine
binaen doğrudan gündeme alınmasını saygılarımla arz ederim. 25.5.2000
Mustafa Eren
Karabük
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ BAŞKANLIĞINA
Yükseköğretim Kurumları Teşkilâtı Hakkında 41 Sayılı
Kanun Hükmünde Kararnamenin Değiştirilerek Kabulüne Dair 2809 Sayılı Kanuna Bir
Madde Eklenmesi Hakkındaki Teklifim ile gerekçesi ilişikte sunulmuştur.
Gereğini arz ederim.
Saygılarımla. 3.4.2000
Mustafa
Eren
Karabük
Ek : 1. Kanun
Teklifi
2. Gerekçe
3. Akademik ve İdarî Kadrolar
GENEL GEREKÇE
KARABÜK 3 NİSAN
ÜNİVERSİTESİ AÇILIRKEN
Ülkelerin sosyo-ekonomik düzeylerinin gelişmesinde ve
bilimin ilerlemesinde eğitimin rolü çok önemlidir. Özellikle eğitimin son
halkası olan Üniversitelerin rolü inkâr edilemez bir gerçektir.Günümüz
dünyasında bu durum ayrıca özel bir durum taşımaktadır. Hele hele 2000’li
yıllara gi-rerken bilimin, dolayısıyla bilimin üretildiği üniversitelerin ayrı
bir önemi vardır.
Dünyada, bir ülkedeki üniversitelerin sayısı ve bu
üniversitelerinin dünya üniversiteleri arasındaki yeri o ülkenin gelişmiş
ülkeler arasındaki konumunu belirleyen en önemli unsurlardan biridir.
Toplumun bilgi seviyesini geliştirmeden sosyal ve
teknolojik seviyesinin geliştirilmesi düşünülemez. Bilginin de üretildiği ve
geliştirildiği yer üniversitelerdir.
Devletimizin eğitime verdiği önem ve halkımızın
çocuklarının eğitimi için gösterdiği fedakârlık ise bilgi ve eğitim düzeyimizin
gelişmesinde en önemli dayanağımızdır.
Son yıllarda büyük bir hızla artan üniversite sayımız bunun
bir göstergesidir. Yeni üniversite-ler açılırken devletin bölgeler hatta
ülkeler arasındaki gelişmişlik düzeyini göz önüne alması ve üniversiteleşme
açısından dengeleri gözetmesi kaçınılmaz bir gerçektir.
Bu nedenle Karabük İlinin üniversite isteğinin ve bu
konuda bugüne kadar yapılan çalışmaların olumlu bir sonuca ulaşacağına
inancımız tamdır. Çünkü Karabük İlinin, coğrafî konumu, sosyo-kültürel
birikimi, büyük metropollere yakınlığı üniversiteye sahip olması gereken
illerimiz arasında bu imkâna kavuşması gerekenlerin başında gelmektedir.
Karabük 1 inci dereceden geri kalmış yörelerden
biridir. Genç nüfusun yetişebilmesi için okumaya karşı heves ve arzu büyüktür.
Karabük Vilâyeti sınırları içinde 600 000’e yakın insan
yaşamaktadır. Dünya ortalamasında her 500 000 nüfusa bir üniversite
planlanmaktadır. Batı Karadenizde vilayetlerin toplam nüfusu 2,5 milyon
civarında iken bölgede sadece Zonguldak Vilayetinde bir üniversite mevcuttur.
Ayrıca ülkemizde yaklaşık olarak 600 000 nüfusa bir üniversite düşmektedir. Bu
nedenle Karabük İli ve çevresinin eğitim için ülke ortalamasının % 25’lerinde
olduğu söylenebilir. Batı Karadeniz Bölgesinin Türkiye ortalamasına yükseltmek
için bu bölgede 4 tane daha yeni üniversite kurulması gerekir. Bölgede nüfus ve
ekonomik açıdan önde gelen vilayet Karabük olduğu için üniversite yeri olarak
ilk defa Karabük düşünülmelidir. Ankara, İstanbul gibi büyük metropollere yakın
olması bakımından öğretim üyesi sıkıntısı da çekilmeyeceği düşünülmelidir.
Karabük İlinde yaşayan insanların sosyal niteliği
ticaret, sanat ve sanayiye açık olmalıdır. ancak insanlar bu vasıflarını
geliştirecek bir üniversiteden mahrumdur. Karabük İli belediye sınırları içinde
üniversiteye bir yer belirlenmiş hatta kamulaştırılmıştır.
Halen Karaelmas Üniversitesine bağlı olarak açılmış
olan bir Meslek Yüksekokulu, bir Fakültesi ve kamulaştırılmış arazisi ile
tabanı çoktan oluşturulmuştur.
Bir üniversitenin açılması için; biri Fen-Edebiyat
Fakültesi olmak üzere iki fakülte olması gerekir. Ordu, Giresun, Rize, Amasya
ve Çorum illeri üniversiteye kavuşmak üzeredir. Bu illerinin milletvekilleri,
sivil toplum örgütleri, sanayicileri ve devletin üst düzeyinde bulunan kişileri
sürekli bu konuda çalışmaktadırlar.O sayededir ki doksanlı yıllarda Ordu, Rize,
Giresun illerinde fakülte sayıları hızla artarak üniversiteleşme yoluna
girmişlerdir.
Amasya’da bir tek Eğitim Fakültesi ve bir tek Meslek
Yüksekokulu varken üniversite yasası çıkmıştır ya da çıkmak üzeredir. Rize’de
üniversite yasası çıkmadan üniversite kampusunun temeli atılmıştır.Ordu ve
Giresun’da üniversite için arazi kamulaştırılmıştır. Yakın zamanda Ordu ve
Çorum’da milletvekillerinin, sivil-toplum örgütleri birlikte sempozyum
düzenleyerek halkı bilgilendirmişler, halkın da katılmasını sağlayarak hızla
üniversiteleşme yolunda ilerlemektedirler.
Adı geçen illerin büyük merkezlere uzaklığı gözönüne
alınırsa öğretim üyesi bulma zorlukları söz konusudur.Oysa Karabük İli gerek
coğrafî, gerek kültürel ve gerekse büyük illere yakınlığı ile öğretim üyesi
sıkıntısı çekmeyeceği açıktır.
Karabük İlinin tek noksanlığı, milletvekilleri ile
sivil-toplum örgütlerinin birlikte koordineli bir şekilde çalışamamasıdır.
Bundan sonra Karabük 3 NisanÜniversitesinin yerleşim
alanı (kampus) ve açılacak yeni fakültelerin belirlenmesi ve bunlara bağlı
olarak akademik ve idarî yapılanma için nelerin yapılacağı ilgililer tarafından
derhal ele alınmalı ve titiz bir çalışmaya zaman geçirilmeden başlanmalıdır.
Bunlar yapılırken Karabük halkının düşünceleri değerlendirilmeli, bölge ve ülke
ihtiyaçları göz önünde tutulmalıdır. Örneğin Elektrik, Elektronik ve Bilgisayar
Mühendisliği gibi günümüzün çok gözde mesleklerini edindirebilecek bölümleri
içinde bulunduran Mühendislik Fakültelerini, Orman Fakültelerini, Karabük İli
ve bölgesinin tarım, hayvancılık ve diğer ihtiyaçlarını değerlendirebilecek
başka fakülteler, ağaç işleri ile ilgili Meslek Yüksekokulunun öncelikle
açılmasına gayret edilmelidir.
Üniversite kampus alanı mümkün olduğu kadar geniş
tutulmalı ve gelecekte üniversitenin büyümesine engel olmamalıdır. Akademik
kadro temininde üniversite cazip hale getirilmeli, lojman ve benzeri imkânların
sağlanmasına gidilmelidir. Karabük halkının üniversite isteği, üniversite
kurulduktan sonra, üniversite-halk işbirliğine çevrilmeli ve üniversite ile
halkın bütünleşmesi sağlanmalıdır.
Karabük İlinin üniversiteye en kısa zamanda ulaşması
halkımızın en büyük arzusudur. Bu konuda emeği geçen ve geçecek olan kişi ve
kuruluşlar Karabük İlinin eğitim tarihindeki haklı yerlerini almış
olacaklardır.
KARABÜK MİLLETVEKİLİ MUSTAFA EREN’İN TEKLİFİ
YÜKSEKÖĞRETİM
KURUMLARI TEŞKİLÂTI HAKKINDA 41 SAYILI KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMENİN
DEĞİŞTİRİLEREK KABULÜNE DAİR 2809 SAYILI KANUNA BİR MADDE EKLENMESİ HAKKINDA
KANUN TEKLİFİ
MADDE 1. – 28.3.1983 tarihli 2809 sayılı Kanuna
aşağıdaki ek madde eklenmiştir.
EKMADDE– Karabük’de 3 Nisan Üniversitesi adıyla yeni
bir üniversite kurulmuştur. Bu Üniversite
a) Rektörlüğe bağlı olarak kurulan Fen-Edebiyat
Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Orman Fakültesi, Tıp Fakültesi ve Teknik
Meslek Yüksekokulundan,
b) Karaelmas Üniversitesine bağlı iken, Rektörlüğe
bağlanan Karabük Teknik EğitimFakültesinden,
c) Karaelmas Üniversitesine bağlı iken, Rektörlüğe
bağlanan Safranbolu Turizm Meslek Yüksekokulundan,
d) Rektörlüğe bağlı olarak yeni kurulan Fen Bilimleri
Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü ve Sağlık Bilimleri Enstitüsünden
Oluşur.
MADDE2. – 28.3.1983 tarihli ve 2809 sayılı Kanuna
aşağıdaki geçici madde eklenmiştir.
GEÇİCİ MADDE – Bu konum ile Karabük 3 Nisan
Üniversitesine bağlanan yükseköğretim kurumları teşkilâtı ile birlikte mevcut
kadroları ve personeli, bu kuruluşlarla ilgili bütçe ödenekleri her türlü araç
ve gereçleri, malzeme, döşeme, taşıtları ve taşınamazları ile birlikte, başka
bir işleme gerek kalmaksızın Karabük 3 Nisan Üniversitesine devredilmiş
sayılır.
MADDE3. – Bu Kanun yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE4. – Bu Kanun hükümlerini Bakanlar Kurulu yürütür.
TEKLİFE EKLİ LİSTELER
|
|
KURUMU |
: |
KARABÜK 3
NİSAN ÜNİVERSİTESİ |
|
|
|
|
|
TEŞKİLÂTI |
: |
MERKEZ |
|
|
|
|
|
Unvan |
Derece |
1
Sayılı |
2
Sayılı |
|
|
|
|
Profesör |
1 |
70 |
20 |
|
|
|
|
Doçent |
1 |
50 |
15 |
|
|
|
|
” |
2 |
45 |
13 |
|
|
|
|
” |
2 |
40 |
12 |
|
|
|
|
Yardımcı
Doçent |
3 |
60 |
20 |
|
|
|
|
” ” |
4 |
55 |
20 |
|
|
|
|
” ” |
5 |
55 |
15 |
|
|
|
|
Öğretim
Görevlisi |
1 |
15 |
5 |
|
|
|
|
” ” |
2 |
15 |
5 |
|
|
|
|
” ” |
3 |
15 |
5 |
|
|
|
|
” ” |
4 |
15 |
5 |
|
|
|
|
” ” |
5 |
10 |
5 |
|
|
|
|
” ” |
6 |
10 |
5 |
|
|
|
|
Okutman |
1 |
30 |
7 |
|
|
|
|
” |
2 |
25 |
6 |
|
|
|
|
” |
3 |
20 |
6 |
|
|
|
|
” |
4 |
20 |
6 |
|
|
|
|
” |
5 |
15 |
5 |
|
|
|
|
” |
6 |
15 |
5 |
|
|
|
|
” |
7 |
10 |
5 |
|
|
|
|
Araştırma
Görevlisi |
4 |
90 |
30 |
|
|
|
|
” ” |
5 |
90 |
35 |
|
|
|
|
” ” |
6 |
100 |
40 |
|
|
|
|
” ” |
7 |
100 |
40 |
|
|
|
|
Uzman |
1 |
10 |
5 |
|
|
|
|
” |
2 |
10 |
5 |
|
|
|
|
” |
3 |
10 |
5 |
|
|
|
|
” |
4 |
10 |
5 |
|
|
|
|
” |
5 |
10 |
5 |
|
|
|
|
Çevirici |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
Unvan |
Derece |
1
Sayılı |
2
Sayılı |
|
|
|
|
Çevirici |
2 |
1 |
– |
|
|
|
|
” |
3 |
1 |
– |
|
|
|
|
E. Ö.
Planlayıcısı |
1 |
1 |
– |
|
|
|
|
” ” |
2 |
1 |
1 |
|
|
|
|
” ” |
3 |
1 |
– |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
|
1055 |
363 |
|
|
|
|
KURUMU |
: |
KARABÜK 3
NİSAN ÜNİVERSİTESİ |
|
|
|
|
|
TEŞKİLÂTI |
: |
MERKEZ |
|
|
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
1. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Genel
Sekreter |
G.İ.H. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Genel Sek.
Yard. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Personel
Daire Bşk. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Yapı İşl.
ve Tek. Dai. Bşk. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Öğrenci
İşl. Daire Bşk. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Sağlık,
Kül., Spor Daire Bşk. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Küt. ve
Dok. Daire Bşk. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Bil. İşlem
Daire Bşk. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Hukuk
Müşavirliği |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Fakülte
Sekreterliği |
” |
6 |
– |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
15 |
|
15 |
|
|
|
2. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Yüksekokul
Sekreteri |
G.İ.H. |
3 |
3 |
6 |
|
|
|
Şube
Müdürü |
” |
5 |
1 |
6 |
|
|
|
Tekniker |
T.H.S. |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Mühendis |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Tabip |
S.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Eczacı |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Avukat |
A.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
14 |
6 |
20 |
|
|
|
3. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Enstitü
Sekreteri |
G.İ.H. |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Sivil
Savunma Uzmanı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
Şube Müd. |
G.İ.H. |
6 |
– |
6 |
|
|
|
Ayniyat
Saymanı |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Mühendis |
T.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Mimar |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Tekniker |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Sosyal
Çalışmacı |
S.H.S. |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Hemşire |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Eczacı |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Diyetisyen |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Avukat |
A.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
18 |
3 |
21 |
|
|
|
4. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Şube
Müdürü |
G.İ.H. |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Şef |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Ayniyat
Saymanı |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Antrenör |
” |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Mühendis |
T.H.S. |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Mimar |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Tekniker |
” |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Teknisyen |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Tabip |
S.H.S. |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
Eczacı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Diyetisyen |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Öğretmen |
Ö.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Avukat |
A.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
20 |
6 |
26 |
|
|
|
5. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Şef |
G.İ.H. |
11 |
– |
11 |
|
|
|
Memur |
” |
10 |
6 |
16 |
|
|
|
Veznedar |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Programcı |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Çözümleyici |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Mimar |
T.H.S. |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
Tekniker |
T.H.S. |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Teknisyen |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Tabip |
S.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Diştabibi |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Sosyal
Çalışmacı |
” |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
Hemşire |
” |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
Sağlık
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Eczacı |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Diyetisyen |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Sağlık
Teknisyeni |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
Y.H.S. |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
40 |
19 |
59 |
|
|
|
6.DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Şef |
G.İ.H. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Bilgisayar
İşlt. |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Programcı |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Çözümleyici |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Sekreter |
” |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Memur |
” |
5 |
9 |
14 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Şoför |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Ayniyat
Saymanı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Ambar
Memuru |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Mühendis |
T.H.S. |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Tekniker |
” |
3 |
– |
3 |
|
|
|
İstatistikçi |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen |
” |
8 |
– |
8 |
|
|
|
Diş Tabibi |
S.H.S. |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Tabip |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Sosyal
Çalışmacı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Hemşire |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Eczacı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Diyetisyen |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
Sağlık
Teknikeri |
S.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Öğretmen |
E.Ö.H. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
Y.H.S. |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
39 |
19 |
58 |
|
|
|
7. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Şef |
G.İ.H. |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Bilgisayar
İşlt. |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Programcı |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Çözümleyici |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Sekreter |
” |
3 |
2 |
5 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
7 |
5 |
12 |
|
|
|
Memur |
” |
8 |
6 |
14 |
|
|
|
Satın Alma
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Şoför |
” |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Mühendis |
T.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
İstatistikçi |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Teknisyen |
” |
4 |
– |
4 |
|
|
|
Hemşire |
S.H.S. |
11 |
– |
11 |
|
|
|
Öğretmen |
E.Ö.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Tek. Yard. |
Y.H.S. |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Aşçı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Bekçi |
” |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
4 |
– |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
51 |
21 |
72 |
|
|
|
8. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Memur |
G.İ.H. |
15 |
10 |
25 |
|
|
|
Sekreter |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
9 |
– |
9 |
|
|
|
Şoför |
” |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Ambar
Memuru |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Veznedar |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Programcı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Çözümleyici |
” |
– |
1 |
1 |
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
Bilgisayar
İşletmeni |
Çözümleyici |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen |
T.H.S. |
4 |
– |
4 |
|
|
|
Hemşire |
S.H.S. |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Sağlık
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Öğretmen |
E.Ö.H. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
Y.H.Y. |
4 |
1 |
5 |
|
|
|
Bekçi |
” |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Aşçı |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
4 |
2 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
50 |
18 |
68 |
|
|
|
9. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Sekreter |
G.İ.H. |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Memur |
” |
4 |
– |
4 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
10 |
– |
10 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Şoför |
” |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Ambar
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Sayman |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Veznedar |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen |
T.H.S. |
5 |
– |
5 |
|
|
|
Teknik
Ressam |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
Y.H.S. |
9 |
1 |
10 |
|
|
|
Bekçi |
” |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Aşçı |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
4 |
2 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
49 |
7 |
56 |
|
|
|
10. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Sekreter |
G.İ.H. |
2 |
– |
2 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
5 |
8 |
13 |
|
|
|
Memur |
” |
18 |
12 |
30 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Şoför |
” |
6 |
1 |
7 |
|
|
|
Ambar
Memuru |
” |
1 |
3 |
4 |
|
|
|
Veznedar |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
Teknisyen |
T.H.S. |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Teknik
Ressam |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Hemşire |
S.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Sağlık
Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Kaloriferci |
Y.H.S. |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
” |
3 |
– |
3 |
|
|
|
Bekçi |
” |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Aşçı |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
15 |
10 |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
66 |
39 |
105 |
|
|
11. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sekreter |
G.İ.H. |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
5 |
3 |
8 |
|
|
|
Memur |
” |
30 |
5 |
35 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
3 |
3 |
6 |
|
|
|
Teknisyen |
T.H.S. |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Sağlık
Teknisyeni |
S.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
Y.H.S. |
4 |
2 |
6 |
|
|
|
Bekçi |
” |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Aşçı |
” |
1 |
1 |
2 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
30 |
5 |
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
81 |
24 |
105 |
|
|
|
12. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Sekreter |
G.İ.H. |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
20 |
1 |
21 |
|
|
|
Memur |
” |
20 |
5 |
25 |
|
|
|
Şoför |
” |
5 |
3 |
8 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
2 |
2 |
4 |
|
|
|
Hemşire |
S.H.S. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
Bekçi |
Y.H.S. |
5 |
5 |
10 |
|
|
|
Aşçı |
” |
3 |
3 |
6 |
|
|
|
Kaloriferci |
” |
4 |
– |
4 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
25 |
5 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
88 |
25 |
113 |
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
13. DERECE |
|
|
|
|
|
|
|
Memur |
G.İ.H. |
15 |
5 |
20 |
|
|
|
Daktilograf |
” |
8 |
2 |
10 |
|
|
|
Santral
Memuru |
” |
2 |
1 |
3 |
|
|
|
Teknisyen
Yard. |
Y.H.S. |
3 |
1 |
4 |
|
|
|
Bekçi |
” |
9 |
2 |
11 |
|
|
|
Aşçı |
” |
4 |
3 |
7 |
|
|
|
Hizmetli |
” |
15 |
5 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
87 |
32 |
119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GENEL
TOPLAM |
618 |
219 |
837 |
|
|
|
KURUMU |
: |
KARABÜK 3
NİSAN ÜNİVERSİTESİ |
|
|
|
|
|
TEŞKİLÂTI |
: |
DÖNER
SERMAYE |
|
|
|
|
|
Unvan |
Sınıfı |
Serbest
Kadro |
Saklı
Kadro |
Toplam |
|
|
|
3. Derece
İşletme Müd. |
G.İ.H. |
1 |
– |
1 |
|
|
|
5. Derece
Sayman |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
6. Derece
Veznedar |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
8. Derece
Memur |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
9. Derece
Veznedar |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
9. Derece
Ambülans Memuru |
” |
1 |
– |
1 |
|
|
|
10. Derece
Daktilograf |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
10. Derece
Hizmetli |
” |
2 |
– |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOPLAM |
10 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GENEL
TOPLAM |
628 |
219 |
847 |
|